Pages

Friday 30 December 2011

Ya Allah aku terlalu menyayanginya

bole aku idup tanpa dia? bole aku bahagia tanpa dia? bole aku gembira tanpa dia???
aku diduga sebegini rupa... aku bgaikan ilang arah... prasaan ku .... tak dpat kugambar...
hariku pasti suram tanpanya.. pasti kelam... tp... ini semua pilihannya... aku hnya mampu bdiri.. dgn harapan yg kembali kosong... aku tak berdaya lagi...Ya Allah bantu aku... stiap saat dan detik hnye tringatkan semua kenangan brsamanya... aku msh menyayanginya.. sungguh... tapi... aku sudah tiada daya...
awak..... saya tak kuat....  5 tahun... hati saya tertaut pada dri awak.. da tertanam..dan terpateri... saya ta tahu smpai bile saya bole brtahan... atau ia akn trus disitu smpai akhirnya.... mgkn... :(
trjadinya perkara nie... sperti meragut jiwa dan diri sya... prnah sya terfikir... sblum sume nie berlaku.. nape sya tak pergi dri dunia nie... saya silap percaturan...sya terlalu menyimpan angan yang besar brsama awk...
awak... terima kasih...

No comments:

Post a Comment

 
blogger template by arcane palette