Pages

Sunday 1 January 2012

Selamat tahun baru

Tahun baruku diuji dgn sesuatu yg ta diduga... Harapan hnye tnggal kenangan... Hari2 ku hnye bertemankan katil bantal dan blog ... Katil sebagai tempat ku berpaut kerana blum dayanya ku berdiri... Bantal tempat diriku lepaskan segala airmate yg boleh membasuh luka.. Blog tempatku bercerita segalanya... Aku tahu tak rmai yg follow blogku.. Jdi aku puas utk luahkan sgalanya.. Biarpn perkara ini berlaku, aku blum daya utk cerita kepada sahabat rapatku... Hnye yg dipakse utk dicerita... Tp berat rasenye... Kerana aku tak mahu sesiapa dipersalahkan... Mgkn ini yg dinamakan takdir dri tuhan... Buat si dia... Aku akn sentiasa titipkan doa buatnye...
Kau... Cinta pertama ku..
Kau... Cinta terakhirku...
Tiada apa yg bisa menafikan kasih kita...
Kau... Sempurna dimataku..
1 antara seribu..
Tiada tara didunia..
Mungkinkan terputus di tengah jalan..
Mungkinkan terlerai tanpa ikatan..
Usah ragu dengan takdir...
Mungkin kitakan berbeza haluan..
Berakhirnya cerita percintaan...
Segalanya.... Ketentuan tuhan...

Aku ign jdi yg terbaik.. Dan aku tahu pastinya aku blum jdi yg terbaik utknya.. Mgkn org itu lebih sempurna berbnding driku.. Maafkan driku..
Aku akn sentiasa doakan kebahagiaan dirinya... Aku maafkan sgalanya.. Seikhlasnya..
Hati dan perasaan tidak boleh dibuat mainan maupun gurauan.. Kerana ianya sesuatu yg sgt brnilai...
Kesakitannya mencekam ke dasar hati.. Jiwa dan akal terasa terhenti... Menanti hari demi hari..
Ibarat kaca yg berkecai.. Perlukan masa utk dipulihkan.. Jika dipulihkan pasti tidak seperti
asal..
Aku msh ternanti... Sinar yg blum pasti.. Tp aku tekad dlm hati... Untuk trus brdiri.. Agr suatu hari nnti.. Ada yg lbih menghargai diri ini..

No comments:

Post a Comment

 
blogger template by arcane palette